Cha chaaa

Sitter här i min onepiece och känner mig bara allmänt ball i den. Så otroligt skön o mysig men samtigt ful liksom x)
Blev jäätte nöjd med mina julklappar, älskar uggsen :D  I alla fall, fyller år om 3 dagar och 2 timmar alla söta får gratta mig :) Haha jag undrar egentligen vad jag kommer få då för det känns som att allt jag ville ha fick jag dag, NÄSTAN. Kanske får en iPhone 4 då, eller jag hoppas det annars blir jag lite besviken eftersom pappa har sagt att jag skulle få en vid jul för ca 3 måndader sen. Han får inte ha glömt det! xD JAJA, imorgon drar man till sääääälen och åker skidor/snowboard med ZLAAATAN. Höhö, man kan ju alltid önska. Jätte sär inlägg, men jag har druckigt lite mycket julmust så jag är lite hyper. BTW CHAMPANGE ÄR JÄTTE ÄCKLIGT! i alla fall den jag smaka, usch. Haha, men jag blanda i lite julmust i och FYFAN vad det smaka illa. det känndes som att jag drack kräks. SPYA liksom, usch det var jätte vidrigt! :o Jaja, får väl lära mig tycka om det på nyårsafton. OCH RÖKA ZIIGAARR. skojar. ELLER?

okej jävligt sär ska pacckaaa nu. PUSS PÅ RÖÖÖÖVEEEHN :*


säääälen, HAHA längdskids tur vilket jag ÄGER på, värsta race|ARN ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!