FITT LÄRARE!

Behöver skriva av mig lite, kommer säkert inte bli en så lång text men jag måste bara säga att jag hatar min lärare!
finns väldigt mycket mer saker jag hatar nu i samma tillfälle men det håller jag utanför bloggen.

I alla fall. Min lärade sa att jag hade ADHD idag. Eller inte helt rakt ut men det hon sa var verkligen riktat på det. Hon; Matilda vad gör du?
Jag; ja det är mitt namn det, (sätter mig ner)
Hon; men vad gör du?
jag; nja, asså lite rastlös bara
Hon; hm, jag tycker alltid du är det, du håller alltid på med något. Ska jag behöva ringa hem?
jag; öööh? aasså nej -.-

OSV OSV hon sa fler grejer men jag PALLAR verkligen inte. Seriöst, jävla sär lärare. Får typ mer damp en vad jag har när hon säger så till mig. det var liksom så tydligt. Hon behöver inte ens säga något det är bara o ringa hem vafan. Ni som läser detta kommer nog inte fatta ett skit för jag har inte skrivit hela konversationen, kommer inte riktigt ihåg den heller iordning. Vet bara exakt vad hon sa för det kom rakt in i ----> ♥ (HAHA). Men seriöst, vilken lärare går fram och säger något sånt? visst hon ska såklart säga till mig om jag är störig men hon ska ju inte påpeka att jag har adhd, asså när hon snacka med mig det lät som att hon skulle ''har du glömt att ta din medicin idag'' . Usch fan, jag har inte ens adhd, eller jag har inte kollat mig. Men orkar fan inte att alla ska säga det till mig, lååååååt mig vara.(!!)





SÄR INLÄGG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!