KOKAT RIS

Vafan lars bloggar ju aldrig! jaja, haha för typ något mer än en timme sen försökte jag koka ris. det gick åt pipan men jag lyckades ändåå! HAHA, lol. 1. jag mätte vatten på måfå 2. hällde i ris, tyckte det såg lagom ut 3. kokade inte med lock. Jaag visste inte riktigt hur man skulle göra. den enda sak jag verkligen visste var att man skulle ha salt i! stolt... I alla fall IMORGON kommer Lars och Mohammed lära sig åka snowboard igen, eller vi ska bli bättre :D (vi äger ju redan!!) Men min stackars snowboard är ju lite traskig och fick fula repor förra gången jag åkte! får köpa en ny :( SKOJA, men får klaga MYCKET på bindningen så jag får en ny. Får jag fan inte ens in skiten i när jag ska spänna, blev lite ''lätt'' förbannad i söndags kan jag berätta! ;D
Jaja vi får se hur det blir imorgon, och då kommer ni få videoblogg från backen igen HAHA! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!