Långklänning


Fick den här för ca 100kr för pappa när jag var i Dubai för att
inta alla skulle kolla så mycket när jag gick runt i shorts och linne.
Ni kanske vet att i Dubai så bär ju de flesta kvinnor burka och sådant,
fick väldigt många blickar av dom när jag gick där och ''blotta'' mig.

I alla fall. Långklänning är sjukt skönt. Fast denna är ju inte så snygg men ändå.
Provade en helsvart i Dubai med typ världens snyggaste model och allt men den
var alldeles för lång. Men jag ångrar ändå att jag inte köpte den för den var så sjukt snygg.

Matilda

Kommentarer
Postat av: SOFIE

joooo, as snygg :D <3

2011-04-28 @ 20:00:21
URL: http://sofienorman.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!