Jävligt dålig uppdatering

Och vi ber om ursäkt för deet. Men vi har inte riktigt haft tid. Vi har ju åkt snowboard hela dagarna! Åh fy fan vad jag älskar att åka snowboard, eller jag älskar att se folk som gör det. Killar som trixar på bräda där vi åker jag blir typ helt ställd med blicken. Haha vill kunna göra likadant! Men jag och Karin kommer komma upp i den nivån innom kort så det är chill! ;) (säger vi). I alla fall, Karin har taggat till öserrike, saalbach nu. Hon är nog redan där o har det göött. Fett orättvist, jag kommer inte göra ett piss på lovet om jag inte hittar någon som vill till väsjö med mej eller nått. Okej det här var världens tråkigaste inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!