Austria

Bloggar från iphonen nu för att jag inte orkar sätta på datorn. I alla fall, idag åker jag och min familj till Österrike för att åka skidor (snowboard?) jag tror antingen att vi åker klockan 13.00 eller att planer går då.. Jag vet faktiskt inte. Ska snart äta frukost, och efter det packa vidare. Jag har varit i Österrike förut, saalbach. Kommer ihåg att det var mycket roligare än vad jag hade förväntat mig. Nu ska vi till något ställe som heter flackou (har ingen aning om hur det stavas...) Euw, är inte alls taggad på att resa även fast jag älskar det, jag älskar arlanda, jag älskar flygplan, jag älskar att vara utomlands och framför allt hotellfrukosten! Kommer sakna alla där hemma, PUSS MOHAMMED :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!