Flachau

Beklagar min tidigare felstavning (a) jag är i alla fall i flachau nu, har precis ätit middag = kärlek. Det var as gott! + att man får gratis på fyllning av läsk, tror jag drack 6 glas *kissnödig* :$ Juste kommer nog slänga in något inlägg varje dag, har ju wi-fi på telen så de är bara o köra! Kommer dock inte kunna lägga upp några bilder, det går typ inte med iphone vad jag har förstått det, as dåligt! Men jag har ju skickat några bilder till Karin, och om hon orkar kan hon ju lägga ut bilder sen till mina inlägg ? ;) Imorgon ska jag åkaa skidor som jag inte gjort på fett länge, haha är typ nervös av någon anledning. Men ha det bäst flodhäst! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!