Ur min garderob #3

Edhardy. Jag har alltid älskat ed hardy, eller sen första gången jag såg märket har jag gillat det. Har inte så mycket edhardy grejer typ 5 things eller nått. Men det är ju så pass dyrt och så blir det ju lite mycket.

I alla fall, den här tjocktröjan köpte jag i sommras. Kommer ihåg att jag o karin var i stan och skol shoppade eller nått, så gick vi in på ed hardy butiken och då hittade vi denna. Jag ville till en början inte köpa den för jag trodde jag skulle få ångest osv. Men karin mata på mej och han som jobba där så det var ju bara o köööra. Jag köpte tröjan för 1500:- tror jag, det var i alla fall lite rea på den :)




sveriges dåligaste bild.

/Mohammed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!