Godmorgoooon

Vaknade av att mitt hus skaka av åskan, haha trodde jag fick hjärtattack det var fett obehagligt. I alla fall så skulle jag ändå till tandläkaren, hahaha hatar det där stället. Fick nyss också reda på att vi måste åka till Gävle, så alla mina planer är förstörda, så jävla surt. Har panik inför språkresan seriöst. Men jaja, sånt händer när en i släkten är döende så det är bara o glöma stressen.


AHAHAHAHAHAHHA CP BILD, men hitta ingen annan :c


VI HÖRS PÅ LÖRDAG ELLER SÖNDAG, vettefan när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Hejhej ! :D jag följer dig på bloglovin nu:) följ mig med:)kram<3

hoppas allt e bra !<3

2011-06-23 @ 15:47:21
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!