hehe

Förlåt för keffaste uppdateringen men det har hänt så jävla mycket. Igår så åkte jag och Karin longboard skit länge, sen så började det regna och då gjorde vi slide handskar till Karin. dom blev så awesome så vi åkte hem till mig och gjorde ett par i typ 3 timmar hahaha, men dom  är kung så det är värt det. Efter det blev det direkt middag sen hem igen till Karin för att sova där men vi började att åka longboard eftersom det hade slutat regna.
Då åkte vi mest på driv, vi hade cykelhjälm med mössa över och snabba glasögon, wtf liksom?! hahah, vet inte riktigt vad som hände vi prata åt massa skit och sedan var klockan halv 3 då vi bestämde oss för att åka longboard  igen. Vilket inte var någon bra idé alls.
Det sluta med att Karin gjorde illa armen som fan och jag fick vääärsta stora hålet på min tjocktröja för att den rullades ihop med brädan, buhu. Så ovärt. Jaja, sov 1 timme inatt. Sen var det till tandläkaren och ta bort tandställningen! Efterdet drog vi hem till mig och sov i soffan tills nu. Så där har ni förklaringen till varför vi inte bloggat. Men det ska vi göra nu! :D :D


så här såg vi ut.. blickar? nej absolut inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!