sämst

Hahah jag SUGER på att blogga och det kommer ej att bli bättre de närmsta dagarna, ska nämligen praoa i vemdalen som skidlärare. Önskar just nu att jag hade valt en annan prao för de känns inte så lockande att sitta på en buss i 9 timmar. Men det kanske blir kul vem vet? Fast det är nog roligare att BUUUSA med Mohammed om jag ska vara ärlig :D

Har inte packat klart än och bussen går klockan 1, fan va kul liksom. Hehe det fixar sig nog, pallar inte tänka så mycket på allt.. Tss. Men det är ändå skönt att slippa vara hemma liksom, för det är ju inte alltid sådär JÄTTE kul.

Btw. Jag har färgat håret eller Mohammed har färgat det på mig, orange utväxt och grönt hår FINT ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!