Ska aldrig mer ha tråkigt o vara deprimerad..

.. För det leder till att ta ett eget hål i örat själv. Haha ganska skön smärta måste jag säga, det gjorde inte så farligt ont bara ganska. I alla fall nu är det bara några saker.... Jag får inte pierca mig för mina föräldrar dom är väldigt stränga mot det, får inte ta fler hål i öronen och nu har jag gjort det.. man ska ha det i 6 veckor(!!) Har ju fotbollsmatcher? vad fan! Men har ju i alla fall hårband det kanske hjälper.. Eller så är det redan uttaget då för att mina päron märkt det... HAHAHA FUCK OFF skulle aldrig gjort, tror hålet sitter ganska fult också.. Jaja har gjort det i alla fall, så kan skriva upp det på min lista sen vad jag gjort 2011. HAHA fitta nu kommer mamma hem jag dör och tar självmord om dom märker.

Kom på min begravning om jag dör, puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!