Det man har avklarat idag.

Vad har hänt i tant lasses värld idag då? Jo JOOOOBBBBBB och på jobbet så har jag ådstakommit... Inte så mycket, eller jo jag och MochMoch har skapat en spotify lista med knaz musik på butikens spotify, busungar vi är asså! Sen så har det vart en jäffla massa upp packning av kläder och av och på larmning. OSV, OSV, OSV. Vi har faktiskt varit extremt duktiga (: Men inser om jag skulle jobba som jag gör nu så skulle jag vara en freaking no-lifer som typ levde för jobbet, haha. Jag menar efter jag kom hem så har jag gjort exakt nada förutom att käka hahah synd. Aa och Aa, inge mer pöss och krääm.


Tunga b-rudar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!