it's raining

bajs väder! Vill att det ska snöa! Skulle ju vara rena drömmen, men man får väl längta lite till. Mår otroligt bra, typ. Haha, förutom att det är Språkprov imorgon och jag fattar inte ett PISS. Så det blir hela kvällen + lite dygniing tror jag.. Hoppas jag orkar hålla mig vaken, för jag MÅSTE få VG. Annars har jag ingen chans för högre betyg i språk. Och måste ju höja mina poäng så jag inte blir dissad på gymnasium. När det gäller sånt så suger livet, haha!
Jaja, dags att lära sig 48 glosor på glosboken nu då och sedan kan man ju hoppas på att GUD HJÄLPER EN NÄR MAN LÄSER PRESENS, PERFEKT OSV..



Kommentarer
Postat av: F

Haft en bra dag ? :)

2011-10-20 @ 18:00:48
URL: http://knwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!