Hemma

tjenare! Kom istort sätt nyss hem från masagen. Det gjorde fett ont kan jag berätta! Ska tillbaka nästa vecka samma tid igen (tror jag). Sen så har jag fått i läxa att strecha. Haha FML.

 Och nu hade jag inte tänkt göra så jätte mycket. Chilla vid datorn, kanske försöka läsa några sidor från boken ''Ondskan'' som vi läser i svenskan. Usch, måste verkligen läsa mer! Jag har verkligen ingen läsförståelse alls och förstår inte ett ända klurigt ord. Får jobba på det.


Bara någon månad kvar till snöö!!  *över lycklig tjej*


Kommentarer
Postat av: Caszandra

Japp färgas idag :D hehe!

2011-09-29 @ 17:11:40
URL: http://caaash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!