Ida här!

Hej på er! Har ni det bra? :D
För er som inte vet är jag tant lasses syster. Jag blev i morse inkallad som blogg-backup. trevligt va? Nu är det bara den lilla detaljen att jag aldrig bloggat i mitt liv, men what the fuck ever. Jag är awesome så det ska nog gå bra.

Ni bryr er nog inte ett skit om vad jag gjort idag (vart hemma och läst. jag är en nörd, okej?) så ni ska få något som alla kan uppskatta; lite fina blider och episk musik.

  
Omigash lixom! Jag vet att han var med i high school musical och shit, men han är så effing sexy. Det borde vara straffbart. Jag menar han är så het att en stor del av klimatuppvärmningen måste vara hans fel :s

Okej, så musik. musik. Aah musik! min musikstil kan vara helt weirdo, jag har typ ingen. Lille lars mobbar alltid mina konstiga låtar. Så idag tänkte jag att det får bli en låt som blir bra för att den är med i en tvserie. Alla gillar ju tv, eller hur? 

Skinny love av Birdy från the Vampire Diaries

Mah sister iz gunna kill me for writing tis much, but what the hell. What she gonna do, phone me to death?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!