så typiskt

Jag hade skrivit FETASTE inlägget om igårkväll så dog datorn, fanfanfanfan. Men det är bara att se glad ut och skriva om, hehe.

 Okej lite snabb sammanfattning blir det istället: Kräftor, studsmatta, promenad, kundvagn, jätte snabb kundvagn, lianer, hip, glass, rosa the movie, Freddy Åsblom <3, The notbok, sova.
Fattar ni? hoppas det, haha. Men det var en nice kväll med Jenny, Anders och Ida!

Idag så ska jag nog bara vara inomhus orkar inte röra på mig, eller ska kanske pallra mig iväg och köpa svart hårfärg! Vill ha det på skolfotot så får skynda med att färga, för fotot är den andra, alltså typ på fredag eller något.


SVAAART HÅÅÅÅR!


Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

allt bra?:)

2011-08-28 @ 14:47:42
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!