Julshow tomorroooow

Jullov och Julshow imorgon! Jag ska sjunga på julshowen, jag kommer typ dö.
Är rädd för att sjunga jätte fult för man hör inte sig själv på scenen och så är jag sjukt scen rädd!
Men det är därför jag ställer upp på det här! För att bli av med min scen skräck, har fått sjukt mycket beröm för min röst att jag borde göra dittan o dattan haha. Men ändå så har jag inget självförtroende. Går upp darrande på scen och darrar igenom låten sen är jag helt jävla hypad för att jag gjorde det. Varenda gång är det så.

Aja, snart kommer the hooole family så.. Okej finns inget att göra ska typ chilla med facebook :*


min otroligt fina pp på facebook ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!