solo

weho, har sjungit inför massa olika människor nu. Det är as pinsamt.. Har legat och degat och snackat telefon med karin i typ 1 timme. Ska nu byta om till träningen som börjar om 1 1/2 timme. Skoj skoj, vet inte riktigt vad jag ska skriva. Känns som att jag har så mycket att göra, vilket jag har.. men orkar inte ta ''itu med'' eller vad man nu säger. Imorgon ska jag typ sjunga igen, denna gången till Julshowen, idag var till lucian. whoopppaaah önska lycka till, snela.


gammal ful bild jag hitta på datorn.. heh


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kan ni inte filma när du sjunger på riktigt sen? :D

2011-12-06 @ 20:51:42
URL: http://framkant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!