Vardags shopping

Idag var det ju halvdag, så jag sa åt min pappa att jag vill äta någonstans. Vi drog i alla fall till Burger King, as äckligt. Eller nej det var fett gott men jag föredrar MAX. I alla fall efter vi ätit så kollade vi runt lite i butiker och jag fick med mig lite hem, Underställ, lacktights, strumpor och adidas skor!


Strumpor - JC - 10kr st
Lacktights - JC - 99kr
Underställ - Intersport - 60kr

allt på rea, så det var bara o HAFFA. btw det är herrunderställ.. Haha.
bild på adidas skorna kommer senare.

/MOHAMMED :*

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh så kul med shopping! Bra pris på grejerna också :)

2011-02-17 @ 17:26:50
Postat av: Marielle

bra köp =)

2011-02-21 @ 12:21:13
URL: http://mariellep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!