Godmorgon!

Herregud vad jag är trött, och hungrig!! blev tvungen att ha väckarklockan klockan 8 imorse. Kom nyss hem efter att ha gått en hundpromenad. väldigt segt. Fast det berodde nog på att jag är trött och hungrig. Annars så gick jag ju typ 40 minuter, visserligen ska hon väl ha 45- 50 och jag gick min runda långsamt men ändå, jag gick med hunden det är det som räknas!
Idag klockan 13 så ska jag väl möta upp karin, vi hittar väl på något kul som alltid. Jag ska sova hos henne, för att sedan gå upp klockan 7(?) om inte tidigare. Vi har nämligen tandläkartid samtidigt och vi ska ta bort våra tandställningar :D :D *happyface* på den vaa, fast mina tänder är fula men skitsamma att ha tandställning är ännu fulare.


JÄVLIGT SÖT, hahahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!