ÅÅÅÅÅÅH

JUST NU SUGER LIVET :D
vet ni varför? jooo för att nu är det fullt upp.. okej det är lov jag vet och efter lovet kommer vi ha något som heter elevensval = CHILL! men veckan efter den så kommer jag typ ha alla jobbiga stora svåra prov.... UÄÄÄÄÄÄH. Känner mig fett opepp, HAHA för jag kan inget och känner att jag måste börja plugga för att kunna fatta meen höhö.. Får se hur det går med det liksom, aja. SEN är det PRAOO!! WAYHO, fett nirr. Och veckan efter PRAO så kommer det vara massa äckliga prov igen!! MEN eftersom det då är december.. tror jag? SÅ MÅSTE DET JU VARA SNÖ!!
och då kommer jag vara waay to lycklig med adrenalin och grejer så wiiiie :D längta 4 veckor dåå och den kan ju hoppa över v.46 !
randomneeesss, ska om 20 minuter ha 2 timmar hemundervisning. FML. Ni vet inte hur jobbigt det är att sitta där 2 timmar!!!!!!!!! typ de värsta timmarna i veckan :) men det lönar väl sig, får man ju hoppas. ha de gött gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!