hejhopp

sjukt seg dag. har SÅ HÄR MYCKET ÅNGEST. Om allt, verkligen AAAALLT. Men blev lite lyckligare när jag kom hem och pappa sa att han tyckte att jag skulle börja skriva önskelista. Men det slog mig att jag faktiskt inte önskar mig ett jävla skit. Kommer få lite things innan jul som jag verkligen vill ha. Så, aa. Det kommer bli svårt men jag får väl ta o skriva lite skit. Kommer ångra mig som fan sen att jag inte önskade mig de o de o de. Men äsch, får fråga folket vad man ska önska sig i julklapp :D


fick bli lite sudd eftersom jag verkligen inte fastnar på bild idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!