mys

sitter i mitt rum med tända ljus, äter godis och lyssnar på chill musik. Orkar inte göra något annat, njuter av att det är rent. Ska försöka hålla det så för jag orkar verkligen inte med att städa om 1 vecka igen -.- okej i vanliga fall så skulle det vara stökigt redan nu så är fortfarande jätte stolt!

Idag var det halvdag vilket innebär att jag började 13. Det var as skönt att få sova ut såhär mitt i veckan. Okej jag vaknade 8 pga att jag inte rullat ner min rullgardin, men äsch somnade sen igen 1 timme innan jag skulle äta lunch. Okej kbry varning, men nu är det 3 dagar kvar tills helg, så skönt! Och sedan är det prao, wiiie! OCH EFTER DET 3 veckor kvar till jullov. tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!