STÄDAT

oh my god.
Jag har städat HELA mitt rum + möbelerat om. Trivs jätte bra och mitt rum luktar för en gång skulle gott!!
Hehe, har inte varit i mitt rum på typ 1 månad förutom när jag sovit haha.. För att det har luktat instängt och varit grymt jävla skit stökigt. Och då menar jag det, flera kilo kläder över hela golvet, stolen full med kläder skrivbordet fullt med massa grejer. Nattuksbordet var helt fuckat med smink, damm(haha) parfymer och hårprodukter. SÅ NU har jag möbelerat om och allting SKINER! överdriver fast ändå inte. Det är sjukt rent, SÅ JÄVLA FRÄSCHT!!! Haha juste, gjorde av med 4 STORA sop påsar :) hehe


haha, bruden som aldrig städar... MEN DET SKA DET BLI ÄNDRING PÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!