Tisdag

woho, det är ju elevensval denna vecka tills torsdag. = chill inte göra någonting. Eller idag gjorde vi inget, eller så var det bara jag som inte fatta, hehe. Nej men det är nice som fan, slutar 13.30 så liite med fritid helt enkelt.
Men imorgon har jag bestämt att jag ska försöka fatta, men jag tror inte jag kommer kunna göra det eftersom jag aldrig förstått mig på analysering OSV min hjärna fattar typ inte vad tänka fritt betyder. haha.
Det kommer även bli lite mer bloggning nu under skoltid(raster)(kanske lektioner) eftersom vi fått skoldatorer!
det äger, fast datorerna suger balle haha. Men om någon vecka ska dom ominstalleras så hoppas på en snabbare dator då alltså haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!