Torsdag

Åh sista lektionen gjorde min dag. Alltså tyska är alltid så jävla roligt, lektionerna flippar alltid ur med skratt. Den här gången så tog miche två koppar och var helt fachinerad över att det kändes som pistoler. Då började han skjuta gustav och gustav lotsades vara super man eller dö. Går inte att beskriva rikigt, SNACKA OM mogen klass. Vi går i nian men beter oss som vi gick i 6an fortfarande. Känns bra! haha. Sen sa läraren att vi hade praktik nästa vecka och då ska jag såklart få ur mig lite tyst ''praktikant..'' alla börjar såklart as garva eftersom direkt tänker på ICA Jerry.


Veckan har gått relativt fort, vet inte vad relativt betyder men tyckte det lät bra. HAHAHA, nej men veckan har gått rätt snabbt faktiskt. Bara Fredag kvar imorgon ju!! Känns as fett, vi slutar 13.30 eller nått på fredagar så det känns bra. Vet dock inte vad jag ska göra i helgen mer än att det bli WinterJam på lördag!! fan vad kul, hoppas jag. Det kostade oss ändå 240 kronor.




tror detta var julen 2008..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!