4 gånger samma skada!

Idag morse, 7.15 för att vara exakt, befann jag mig på danderyds bajs sjukhus. Jag somnade 3 gånger undertiden som jag vänta på att rönkta min arm, och blev såklart väckt utav en sjuksköterska "DAGS ATT VAKNAAAA" *stort äckligt jävla leeende*, död, klarar inte av glada människor som väcker mig så sjukt jobbigt, haha. Hursom så gipsade de om en fjärde gång, fatta fyra gångers omgipsning på en "vanlig" handleds skada, slå de bitches ;). Men fick också reda på en sorglig sak, orkar inte skriva om den </3 :'( självmordsbenägen (lol juuust kiddin).


aaaaw, torquay bild! Saknar't


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!