Har jag dig, har jag allt.

Hej busungar, fullt upp i helgen! eller lite iaf ;$
Igår var jag i viby på middag kom hem typ 12, idag så skulle mina kusiner komma på adventsfika, men av personliga anledningar så blev det inställt. Så istället har jag, mamma och pappa kollat på en film.

Juste, jag har typ gått och blivit sjuk. Min näsa är SÅHÄÄÄÄÄR TÄPPT JAO och har feber. Så ska se till att få bort det. Min sk ''gitarrist'' hoppade även av idag så vet inte om det blir någon julshow, Är på allmänt dåligt humör och orkar verkligen inte göra någonting. För det mesta av den personliga anledningen.


TUMBA <3<3<3<3<3 haha lol

Kommentarer
Postat av: Elin

DU MÅSTE SJUNGA PÅ JULSHOWEN! Du är så jävla bra! :)

2011-12-12 @ 21:36:34
URL: http://elinenroth.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!