Sweden-Germany

hehe, OHJA! nej men nån gång i vår så blire tyskland med ett gäng en vecka som 'utbytesstudent'. Sedan en månad senare eller nått så kommer tysken hit. Varför jag berättar det för er är för att jag nyss svarade på hennes mail!
Tycker det är ganska roligt att ha en mail 'kompis' där ute i världen. I alla fall, har typ lovat henne nu att jag ska ta en bild på mitt rum? det kan jag nästan säga FET GLÖM åt. För då är jag tvungen att städa och det ser faktiskt rent ut av ut som ett helvete här! jaja, det är bara att börja städa!...


Hare gött jag är allmänt flumm. CHA CHA :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!