Förstår inte

Jag blir alltid så jävla deppig på kvällarna. Speciellt så här runt 00. tiden. Sen har det ju hänt mycket idag. Men det är också läskigt hur mycket någon kan betyda för en, när man egentligen inte ja jag vet inte. O sen från ingen stans får ett sms från en annan med frågan hur man mår. Klart man säger bra liksom, orkar inte att skriva noveller till folk det känns som att dom ändå inte bryr sig. Bara låtsas. Jag behöver när kontakt. Det är nog det man behöver. Eller jag vet inte. Men tillbaka till hur någon kan betyda så mycket. Egentligen så betyder det inte SÅ mycket. Men jag förstår inte hur man kan vara så fast, så beroende. Att bli sårad av egentligen inte så stor andledning och säger det o den frågar varför? så kan jag inte säga varför. Det liksom går inte. Jag kan inte kontrollera känslor innom mig, jag gillar inte att berätta för folk vad jag tycker om dom, TEX, har ni någon gång fått frågan ''är jag snygg?'' vafan är det för fråga?. På riktigt alltså, 1. jag vill inte vara taskig om jag inte tycker det 2. Om jag tycker det vill jag inte säga det. HAHA CP, mongo inlägg såhär på kvällskvisten. shit oseriöst. Men jag är fett seriös. Även om ni inte fattar någonting så fattar jag i alla fall. Det var väl därför lars&mohammed bloggen skapades från början. att får skriva av sig osv. JAJAJAJA.. ''Jag vill inte att du ska dö'' - ken ring.


det känns som att det enda som kan göra mig lycklig är ,
snowboard, vinter och snö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!