Lars is baack !

Yeaah efter ca 1,5 veckor är man tillbaka, fan va jag kommer sakna allt och alla häärliga människor! Ah för er som ej vet var jag har varit så har jag praoat i vemdalen som skidlärare HAHA. Orkar ej skriva om det, men om jag beskriver det med 3 ord så äre nog; Speciellt, Knas och UNDERBART. + Att man förmodligen fixat jullovsjobb (y) ;)

Yeesss och så har jag skadat mig litte i en tågspärr HAHA epic fail fan, hehe :$ men min arm var tydligen lite upfucked så satt på sjukan i ca 7 timmar igår FAN va kewl liksom.. elleeer inte. Det som är mest synd är fan snowboard, eller att jag ej kan åka det med min knas arm. Men skiter i på påsklovet SÅBLIREÅKAAV! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!