Lycklig, lyckligare, lyckligast

Nej det vet jag inte. Men jag vet en sak, jag är allmänt glad och mår allmänt super, även fast jag vet att det kommer bli åt helvete när som helst så känner jag att jag mår riktigt bra. Många bra saker ska hända o många bra saker har hänt. Känner mig ovan vid att må så bra som jag gör nu! I jag hoppas att det håller i, för jag villll verkligen inte hamna på botten igen, verkligen inte! Inte för att någon av Er bryr dr men jag använder oftast bloggen för att skriva av mig, vilket är jävligt skönt. Ligger i sängen och lyssnar på musik, gör det i sortsätt varje kväll. Kan inte somna utan att ha lyssnat på musik minuten innan. Det går verkligen inte, märker att det kan ta över 1 timme för migno somna om jag inte lyssnar på en enstaka låt precis innan. Musik gör mig lycklig! :D jävligt glad att det finns.. I alla fall som jag skrivit jag mår allmänt bra, lite humörs svängningar bara men de e som vanligt. Känns som att jag har blivit lite av en annan person fast ändå absolut inte.. Sen bara lite allmänt märkte att jag smsat 4100 sms nått den här månaden.. = jasså! Nej men förvånar mig inte särskillt mycket håller i min käre iphone hela tiden.. Sen vet jag inte om det är lite att skicka 4000 sms. Men för mig är det jävligt mycket.. Okej detta inlägg är knasigast.se ! Säkert onödigt långt o allt men WHO the fuck cares?! Jag har fått skriva av mig i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!