M som i magrutor

Återvänt från kryssningen, haha fan va kul :') Det hela började med ett "litet" bråk/dampanfall med päronen, det va fan KAOS på riktigt. Men sen tog jag det luuungt så slutade ninja fighterna och min starka kännsla av att vilja hoppa ner i vattnet och simma hem slutade också, haha men det var FAN SKIT KUL. Eller jag ska säga såhär det blev bara roligare och roligare, det roligaste var nog ändå "untzuntzuntz" helt jävla underbart. Har inte hunnit sova än, eller jo 1 timme kanske, mitt på dagen. Men om man har redbull så löser sig allt! Lyckat tillslut i allafall, pluss att jag och Ida gick + på spelmaskinerna, tur!? Medans jag skulle gissa på att Martin och Gabriel gick - ca 500, FAIL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!