problem

Varför kan inte *** förstå att jag inte orkar mer?
Jag har gett upp skolan av en anledning, det finns anledningar till varför jag inte orkar göra någonting.
Visst, för att jag är otroligt lat. Men jag ser fan ingen glöd i det hela, som alla andra verkar göra.
Jag har ingen jävla aning om vad jag vill bli, så bara sluta pressa mig. O det gör verkligen inte saken bättre av att säga att jag är värdelös i skolan, när jag redan vet om det. Och inte riktigt vet vad jag ska göra åt det. Eftersom jag egentligen aldrig riktigt varit bäst i skolan. Jag kan inte göra något åt det? Helt ärligt.
När ni pratar med mig om det här så hatar jag er så jävla mycket!
Istället för att peppa mig och få upp mig och ge bra förslag på vad jag kan bli osv osv osv.
Så trycker ni ner mig och säger att jag är värdelös och dum i huvet och bla bla. Slutar faktiskt lyssna efter ett tag.
Allt hänger faktiskt på er, inte på mig. För det är er jag ska motivation ifrån. Och tror ni verkligen att det räcker när ni trycker ner mig så som ni gör? Över allt annat är ni typ världens snällaste. Men när det gäller mig OCH skolan då jävlar, eller hur fan tänker ni?.
Skiter i vem som läser det här. Men tänk på att en dag kommer jag kanske förvinna på riktigt.


Kommentarer
Postat av: olivia-drömmen mot att bli fotograf

fin bild :)



sv: ja visst är hennes ögon fina, faktist min syrra på bilden :D

kram ♥

2011-05-30 @ 20:28:04
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: malin

lyssna inte på någon annan än dej själv, det är din framtid och ditt liv det handlar om. Det är bara du som kan ändra dina betyg så jag hoppas för din skull att du fortsätter kämpa och hittar glöden snart. lycka till !

2011-05-30 @ 22:02:26
URL: http://malinarvidssons.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag tror på dig <3

2011-05-31 @ 18:35:07
URL: http://johannaduring.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!