Dagensdag

Började med att gå upp och somna vid bordet när jag åt frukost, standard. MEN kom i tid till skolan och sen var det massa lektioner BLABLABLA. På eftermiddagen så hände de grejer, haha. Vi hade cooper test, ett konditions test för er som inte visste det. HAHA keff jag är på att springa. Sen var det no, vår lärare är Knas med stort K.

Efter skolan däckade jag i soffan, standard på det också. Sen vakna jag av pannkakslukt, jummie. Så det blev pankakees till middag, woopwoop. Efter middagen så tagga jag till kista och la shopping tur, ska klippa av mitt kort så jag inte kan köpa mer. Och juste en liten rolig k bry grej, hela skyltfönsterrutan på nillsson shoes(?) blev smachad och glas ÖVERALLT jobbigt läge, hehe men POSS på er :*


E-bay and E-mountain (Edsviken och Edsberg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!